Światełka w szkle

Ozdoba, która podobała mi się od zawsze. Światełka w szkle, taka elektryczna świeca... DIY na które nie trzeba nawet pięciu minut ;)


Może zastanawiacie się jak wykorzystać lampki choinkowe. Już nie możecie doczekać się ich wyciągnięcia, a w listopadzie ubierać choinkę to tak trochę głupio? Nie muszą być zarezerwowane jedynie dla drzewka świątecznego. Możemy stworzyć z nich wspaniałe dekoracje w szklanym kielichu bądź innym naczyniu. W sieci widziałam butelki, słoiki, wazony - wybór jest szeroki i zależy tylko od fantazji projektanta ;)


Przeglądając dekoracje ze światełkami w szklanym naczyniu zawsze zastanawiałam się gdzie są odprowadzane kable, w końcu musi to być podłączone do prądu... A tu niespodzianka :) Lampki mogą być zasilane bateriami. Nie trzeba przewiercać szkła ani burzyć porządku estetycznego poprzez rozciąganie sieci elektrycznej.


Efekt zachwycający... To złote światło jest takie hipnotyzujące. Można siedzieć i patrzeć, siedzieć i patrzeć... W sam raz na jesienno-zimowe wieczory.


Więc Moi Drodzy, czas na wyciągnięcie lampek choinkowych! Najpierw hop do kielicha czy słoika, a za miesiąc prosto na drzewko świąteczne. Jeśli poszukujecie takich jak moje, czyli na baterię to możecie znaleźć je w aktualnych ofertach sklepowych. Dodam, że te kosztowały tylko 15 złotych. Mają ponad metr długości. Zamiast kul mogą być tradycyjne lampeczki, gwiazdki, choinki. Teraz w sprzedaży jest dosłownie wszystko.

Do dzieła! Gwarantuję, że tym DIY nikt się nie przepracuje ;)

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, ja tez lubię światełka kiedy pala się juz od popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od popołudnia? W takim razie musisz być ich prawdziwą miłośniczką! ;)

      Usuń
  2. Światło to podstawa i to nie tylko Hygge:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do takiego szklanego wazonu włożyłam cotton ballsy, a te, które się nie zmieściły jakby się z niego "wylewają". Też wygląda to nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Chyba podkradnę pomysł do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, mi od razu na myśl przyszły cotton ballsy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też te światełka przypominają cotton balls. Między innymi dlatego wybrałam ten wzór :)

      Usuń

Copyright © 2014 Dom Na Ciepło , Blogger