Miejsce na fotografie w moim domu

Ponad dwa lata nie mogłam podjąć decyzji co umieścić na głównej ścianie w pokoju! W końcu zdecydowałam się na półki z ramkami.


Chyba największym problemem było to że nie chciałam niczego na stałe. Potrzebowałam czegoś co będzie można zmienić, przesunąć, ustawić na nowo. Dlatego zrezygnowałam z naklejek ściennych, fototapet, rysunków, wiszących obrazów...


Kupione półki są wąskie, w środku mają rynienkę która pozwala ustawić ramkę tak by stała bez przesunięcia. Zdjęcia czy obrazki mogę przekładać, dowolnie wymieniać. Wybrałam czarne i złote ramki, a wywołane fotografie są w tonacji czarno-białej.

Oprócz ramek ustawiam tu drobne ozdoby. Mam już figurkę renifera i światełka, które we wcześniejszym wpisie pokazywałam jak świetnie prezentują się w szkle. Może jeszcze coś tu dodam, ale chciałabym uniknąć łatwo kurzącego się przesytu :)

Tak więc znalazłam złoty środek - przestrzeń została wypełniona a ja mogę nią manipulować na wiele różnych sposobów.

Zerknijcie niżej jak całość prezentuje się po zmroku.


 

Jest nastrojowo, romantycznie...

A Wy eksponujecie zdjęcia? Gdzie w Waszych domach jest dla nich miejsce?
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dom Na Ciepło , Blogger