Wazony z upcyclingu

Szkło po produktach spożywczych czasami może okazać się bardzo cennym nabytkiem. I nie trzeba go wcale ozdabiać - świeże kwiaty załatwią wszystko!

Zbieranie słoików się opłaca :) Zostawiam wszystkie, które mają nietypowy kształt. Kilka lat temu dostałam w spadku butelkę po winie, której szkło miało lekko niebieski odcień. W końcu doczekała się swojego momentu! Zestawiłam ją z małym słoiczkiem, w którym kupiłam pastę pistacjową na kiermaszu bożonarodzeniowym w Mediolanie. Po paście został tylko smak (zdecydowanie to ona powinna zastąpić boską ambrozję), a słoik przekwalifikował się do innych zadań specjalnych... 

Przemyślnie włożyłam do wazonów kwiaty o kontrastowych barwach. Ale ożywiły pokój! W końcu mogę zacząć zrywać kwiaty z ogródka i co tydzień tworzyć nową kompozycję.


Podobno najlepszym napędem do generowania pomysłów jest potrzeba. Tak było w tym przypadku - zbiłam swój wazon i musiałam go czymś zastąpić. A może i Wy wykorzystaliście słoiki i butelki do innych celów niż ich pierwotne przeznaczenie? 

Podejrzewam, że większość Czytelników w tym momencie przytakuje kiwnięciem głowy :)




8 komentarzy:

  1. Kiedyś zbierałam butelki , karafki o ciekawych kształtach. Oczywiście, były wykorzystywane również jako wazony, teraz tez mi się zdarza w ładną butelkę wsadzić kilka gałązek,jednak przez koty mam ograniczone możliwości,bo bardzo interesują się taką ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty podziwiają to co włożysz do wazonów tylko na taki swój koci sposób :)

      Usuń
  2. Wykorzystuję jako wazony 2 kufle od piwa i pokal, a jako świeczniki swego czasu wykorzystywałam pokale (do środka wsypałąm ususzone skórki pomarańczy).
    Te żółte kwiatki to co to jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w klubie fanek upcyclingu :)
    Ja nawet powiesiłam słoiki :) http://www.haart.com.pl/2014/07/wiszacy-wazon-sloika/

    pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, patrząc na wazonik śmiem twierdzić, że i Ty lubisz proste i efektowne rozwiązania :)

      Usuń
  4. Kupuję jogurty w szklanych słoiczkach - na sierpniowe kinder party będę miała idealne "kubki" dla małych gości :) Kwiaty często wstawiam w duże słoiki albo słoje na przetwory. Oryginalne to i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jogurty w szklanych słoiczkach? U nas tego nie ma. Jestem ciekawa jak wyglądają

      Usuń

Copyright © 2014 Dom Na Ciepło , Blogger