Inspiracje na domowe dekoracje: łazienka w stylu marynistycznym

Morski klimat najbardziej pasuje do łazienki. I to nie tylko w sezonie wakacyjnym, ale przez cały rok. Aranżacje w stylu marynistycznym wprowadzają do pomieszczenia atmosferę przywołującą na myśl szumiące morze, sunące leniwie statki, wypoczynek. Tu można się zrelaksować...


Odcienie niebieskiego, turkus, biel to kolory numer jeden w tego typu wnętrzach. Często dla kontrastu wprowadza się również brąz lub złote dodatki. Z kolei jeśli chodzi o ozdoby mogą być nimi pamiątkowe muszle, kamienie, butelki. Możemy też coś kupić. Na powyższym zdjęciu zamieściłam moje zakupowe propozycje, a pod spotem znajdują się linki do sklepów:

2. Wieszak domki na plaży, Dekodom - uroczy dodatek, kojarzy mi się z domami na Santorini
3. Lampion w kształcie latarni morskiej, MOKKAmint - można go używać podczas długich relaksujących kąpieli
4. Torba, home&you - na kosmetyczne drobiazgi
5. Muszla morska, Aleja Kwiatowa - gdy własnej pamiątkowej nie posiadamy
6. Dywanik, Leroy Merlin - stajemy na szare czy niebieskie pola? :)

O aranżacjach pisać można wiele, ale najlepiej zobaczyć je na własne oczy. Która Wam się najbardziej podoba?


styl marynistyczny


Źródło fotografii: 1, 2, 3, 4, 5, 6


Czujecie morski klimat? :) Kupić można wiele, ale czasem też dobrze jest zaoszczędzić. Dlatego podaję Wam jeszcze dwa pomysły na własnoręczne wykonanie ozdób, które często goszczą we wnętrzach w marynistycznym stylu.

Jak zrobić morskie butelki? Na to pytanie odpowiada Kasia z bloga Twoje DIY. Do zabarwienia potrzebna jest farba do szkła. Wszystkie szczegóły wyjaśnia autorka w zalinkowanym wpisie. Właśnie się zorientowałam, że mam identyczną butelkę jak Kasia. Hmm... czy zrobić to samo co ona?


Jak zrobić rozgwiazdy z masy solnej? Ten pomysł znalazłam na stronie tipy.interia.pl . Gwiazdki wychodzą super i można je powiesić albo położyć w łazience. Okazuje się, że są rzeczy, które w prosty sposób możemy wykonać zupełnie sami :)

Miłego urządzania!

3 komentarze:

  1. Z takie łazienki aż nie chce się wychodzić. Na podłogę położyłam bym piaskowe kafelki i już bym na wakacje nie wyjechała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest magia nowych rzeczy :) gdy pół roku temu zrobiliśmy z mężem naszą pierwszą kuchnię to też nie miałam ochoty z niej wychodzić

      Usuń
  2. Cieszymy się bardzo, że nasza latarnia się spodobała. Lubimy marynistyczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dom Na Ciepło , Blogger