Przekąski na imprezę - łosoś z awokado


Uwielbiam wędzonego łososia. A od dwóch miesięcy tworzę wszelkie możliwe warianty, bo pyszna ryba w wielkich kawałach przyjechała do mnie prosto z norweskich zbiorników wodnych. Część zamroziłam i wyjmuję wtedy gdy tylko mam ochotę. 


Norweski łosoś różni się nieco od naszego - jest ciemniejszy i mniej słony. Warto spróbować obu i porównać. Mi osobiście mięso z północnej Europy wydaje się również bardziej "zbite". Może zrozumiecie to jako masło maślane, ale to mięso jest bardziej mięsiste :)

Ostatnim hitem jest u mnie przystawka z łososiem i awokado. Do jej wykonania potrzebujemy niewiele:

- kawałek wędzonego łososia
- bagietka
- serek Almette lub podobny
- awokado

Bagietkę przekrawamy w poprzek dzieląc na małe kromeczki. Smarujemy serkiem i układamy na nim kawałki łososia i awokado.

To tyle. Smacznego!!!


Łosoś i awokado to idealne połączenie. Myślę, że i Wy znacie imprezowe przekąski, które uważacie za pyszne i warte polecenia. Przepisy na szybkie i smaczne dania imprezowe poniżej, w komentarzach, są jak najbardziej pożądane :) Co polecacie? Może wykorzystujecie inne produkty do robienia mini-kanapeczek?

1 komentarz:

  1. prosto z norweskich zbiorników wodnych, mniam, mniam ;)
    rqqq

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dom Na Ciepło , Blogger